Odżywki na masę mięśniową suplement z którym zbudujesz masę

Odżywki na masę mięśniową

Każdy trening siłowy to obciążenie dla organizmu. Im większe natężenie treningu, tym więcej składników warto uzupełniać. Szczególnie, gdy zależy nam na uzyskaniu znacznych efektów.

Czy trzeba przyjmować odżywki na masę?

Aby nasz ustrój mógł dać radę narzucanym mu celom warto należycie zaplanować sam trening, ale i dietę, czy suplementację, bez której trudniej będzie osiągnąć cel. Na rynku w sprzedaży jest coraz więcej odżywek, których producenci przekonują o ich „super mocach”. Na co zwrócić uwagę w trakcie planowania i jakie suplementy na masę warto przyjmować, a które są niepotrzebne?

Odżywki na masę mięśniową

Wszystko to zależy od założenia, samego organizmu, zaawansowania i terminu, w jakim planujemy tworzenie masy, albo redukcję. Stali bywalcy siłowni, którzy planują efektywny trening zdecydowanie powinni zaopatrzyć się w odżywki na masę mięśniową, ale również białko, gainery czy odżywki witaminowe. Zwykle stosowane są odzywki białkowe, które dostarczają niezbędny budulec mięśni, ale także aminokwasy BCAA. Przygotowywane w postaci płynnego szejka lepiej się wchłaniają i początkują powysiłkową regeneracje organizmu.

Rzecz jasna potrzebne są i aminokwasy – jako BCAA dostarczają energii mięśniom męczonym podczas ćwiczeń i działają anty katabolicznie. Wciąż popularna przy budowaniu masy, czy zwiększeniu siły jest kreatyna. Zwykły monohydrat, jeden z najtańszych jej rodzajów, daje możliwość stosunkowo szybko osiągnąć wyniki. Co warte uwagi kreatyna stosowana jest coraz częściej przy redukcji i skutecznie pozwala pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej.

Istotne są także węglowodany uzupełniające, na przykład w postaci carbo, niewielkie zapasy glikogenu.
Oczywiście preparaty wspomagające muszą być właściwie dobierane, ale także stosowane przez ćwiczącego. Przed treningiem zaleca się przyjmowanie aminokwasów rozgałęzionych BCAA, po a nawet w trakcie ćwiczeń należy sięgać po węglowodany, kreatynę. Na zakończenie wspomagamy ciało stosując białko na masę.Rzecz jasna z czasem można rozbudować suplementację o inne odzywki wspomagające efekty, lub tez odnowę.

Odżywianie

Sama suplementacja to zbyt mało, by osiągnąć zawierzoną masę w sezonie. Należy pamiętać, by dostarczać codziennie, o w miarę stałych porach tyle kalorii, by nadmiar wykorzystana była do rozbudowy masy. Pierwszy posiłek należy jadać do maksymalnie godziny od przebudzenia, następne co ok. 3 godziny. Łącznie 5-6 porcji dziennie. Należy jeść więcej, niż jest w stanie spożytkować dziennie organizm. Naddatek tkanki tłuszczowej można minimalizować podczas np. ćwiczeń cardio. Podstawą posiłków musi być białko. Znajdziemy je w soi, ale i orzechach, których obecnie mamy wiele (nerkowca, arachidowe, brazylijskie, migdały czy włoskie).

Trening

Prawidłowy plan treningowy umożliwia uzyskiwanie szybszych efektów. Żeby struktury mięśniowe ulegały wzrostowi należy przemyśleć pracę w wolnymi ciężarami. Wtedy w aktywność angażujemy więcej partii mięśniowych, co mobilizuje do rozwoju. Zalecany jest także trening z wykorzystaniem zestawów wielostanowych, podczas którego aż 70% mięśni szkieletowych jest w ruchu (idealnyokazuje się tu martwy ciąg chociażby).

Regeneracja

Bardzo ważna, a zwykle zapominana przez adeptów sportów siłowych. Rozwój mięśni ma miejsce podczas odpoczynku. Bardzo ważny jest sen. Można pomyśleć o środkach wspomagających podnoszenie poziomu testosteronu. Odnowa i budowa masy mięśniowej będzie mocniejsza.

Reasumując sama suplementacja nie przynosi spektakularnych efektów naszej pracy. Trzeba zaplanować drobiazgowy plan treningowy, odpowiednią dietę, czas regeneracji i suplementację, która w zależności od każdego trenującego może być różna, choć fundamentem jest białko na masę, kreatyna i suplementy witaminowe. Przyjmowane właściwie z zaleceniami pozwolą osiągnąć cel szybciej i bardziej widocznie, niż bez tych preparatów.

Dlaczego warto łączyć ćwiczenia z odżywkami na masę mięśniową?

5 istotnych powodów

Od dawna wiadomo, że tylko treningiem gorzej wypracować wymarzoną sylwetkę. Zwłaszcza, jeśli chodzi o sporty siłowe, właściwie dobrana suplementacja wspomaga efekty ćwiczeń i diety. Idealna odżywka na masę zapewnia także wytrzymałość i siłę i co ważne – w przeciwieństwie do nielegalnych sterydów anabolicznych, jest akceptowalna rónież wśród zawodowych sportowców. Przebadane i przetestowane przez wiodące laboratoria nie wykazują w większości przypadków działań niepożądanych. Właściwie dobrane i stosowane zgodnie z zaleceniami pozwalają nie tylko nabyć masy mięśniowej, ale wspomagają budowanie sylwetki.

Głównym budulcem masy mięśniowej są białka (proteiny). To, na jak wysokim poziomie utrzymywane jest w ustroju białko powoduje szybszy lub wolniejszy przyrost mięśni. Z analiz można wnioskować, że białko serwatkowe jest przyswajane najlepiej. Odzywki na bazie soi oprócz tego obniżają poziom cholesterolu a białka sera, w związku z tym, że uwalniają się wolniej – działają dłużej.Po ustaleniu treningu, diety i efektu, jaki zamierzamy osiągnąć przychodzi czas na zakup suplementów, których głównym zadaniem ma być wspomaganie zwiększania masy mięśniowej. To nie wyłączna zaleta odżywek. Potwierdzono, że suplementy na masę mięśniową dodatkowo uzupełnione minerałami i witaminami przyczyniają się do poprawy kondycji i wydolności przy maksymalnej częstotliwości treningów. Uzupełniają tez wszystkie substancje, które nie są możliwe do uzupełnienia w pożywieniu. Do najczęściej wybieranych przez ćwiczących na siłowni sportowców odżywek można zdecydowanie zaliczyć odżywki białkowe, kofeinę, karnitynę, kreatynę i HMB. Nie bez przyczyny.

1. Niemal wszystkie dostępne na rynku suplementy dla sportowców są przebadane laboratoryjnie, a ich działanie w pełni znane i bezpieczne (jeśli stosuje się zalecenia producenta).

2. Dobra odżywka na masę powoduje przyrost mięśni i całościowej wydolności organizmu

3. Odzywki na masę mieśniową  pozwalają szybciej się regenerować a nawet spalać nadmiar tkanki tłuszczowej

4. W trakcie treningu i budowie masy zalecane jest spożywanie większej ilości kalorii, co poprzez wyłącznie dietę bywa niemożliwe. Tu z pomocą przychodzą rozmaite gainery, których skład to totalna bomba kaloryczna.

5. Suplementy stosowane z umiarem nie przynoszą efektów ubocznych.

Odżywki na masę mięśniową

Rzecz jasna doszukać się można i wad suplementacji, jednak zalety przeważają minusy, które są wynikiem przedawkowania albo tez nieodpowiedniego spożywania niektórych odżywek. Przewaga ćwiczących na siłowni buduje masę z kreatyną. Ta odzywka nie tylko ułatwia rozbudowę mięśni, ale minimalizuje ich zakwaszenie a także rozpad białek po zwiększonym wysiłku treningowym. Redukcja tkanki tłuszczowej to zasługa CLA – masa mięśniowa nie ulega zmniejszeniu, a nadmierna tkanka tłuszczowa jest zredukowana. Rzecz jasna CLA można znaleźć w produktach spożywczych, np. tłustym mleku, mięsie, serach. Batony białkowe oprócz zapewnienia organizmowi białka – budulca, dostarczają innych substancji wpływających np. na zwiększenie odporności. Odżywki na masę mięśniową.

Obecnie odżywki białkowe zyskują na jakości.Od lat udowodnione jest pozytywne działanie takich odżywek, bez których osiągnięcie pożądanych efektów i perfekcyjnej sylwetki było by trudne, ale nie niemożliwe.

Titanodrol najsilniejszy środek na przyrost mięśni

Titanodrol to tabletki na przyrost masy mięśniowej, który zalecają bywalcy siłowni zwiększający wytrzymałość. To bez znaczenia czy dopiero zaczynasz ćwiczyć czy jesteś już doświadczonym siłaczem, który zażywał dużo odżywek oraz suplementów. Titanodrol jest najlepszym rozwiązaniem dla wszystkich osób pracujących nad swoją rzeźbą. Rankingi nie kłamią, przekonaj się sam!

Odżywki na masę mięśniową >> ZOBACZ